Nieuws
29 Augustus 2017, 08:00
Een woordenwisseling tussen twee broers aan de Awaristonstraat, een zijstraat van de Tout Lui Faultkanaalweg, is maandag uitgelopen in een steekpartij. Leandro S. werd door zijn oudere broer Xaverio S. in zijn bovenarm met een scherp voorwerp gestoken....
29 Augustus 2017, 08:00
Astra Singh heeft vrijdag de leden van het Surinaams Olympisch Comité schriftelijk in kennisgesteld dat ze haar mandaat als secretaris-generaal teruggeeft. "In het afgelopen jaar is gebleken dat de werkzaamheden die onder deze functie vallen systematis...
29 Augustus 2017, 08:00
Het was een komen en gaan van jong talent op het podium van het Cultureel Centrum Suriname. De drukte was te wijten aan een leuke kindervoorstelling ‘Talent versus Attitude’ georganiseerd door de Stichting Music & Me. “Het was een combinatie van zang, ...
29 Augustus 2017, 08:00
Amerikaanse autoriteiten hebben tot nu toe tweeduizend mensen gered van overstromingen die het gevolg zijn van de tropische storm Harvey. Zij hadden hun toevlucht gezocht op daken van auto's en huizen.
29 Augustus 2017, 08:00
De Surinamer Dylan Darmohoetomo is in de zestiende finales van de Zomeruniversiteitsspelen 2017 uitgeschakeld. De badmintonspeler moest zondag in Taipei zijn meerdere erkennen in de Australiër Daniel Fan.
29 Augustus 2017, 08:00
De Indiase goeroe Gurmeet Ram Rahim Singh is maandag veroordeeld tot twintig jaar gevangenisstraf voor het verkrachten van twee vrouwelijke volgelingen in 2002. Dat maken de autoriteiten in de Indiase staat Haryana bekend. Eerder meldden autoriteiten o...
29 Augustus 2017, 08:00
President Desi Bouterse heeft maandag onderweg naar Cuba een tussenstop gemaakt in de Venezolaanse hoofdstad Caracas. Daar maakt het Nationaal Informatie Instituut melding van.
29 Augustus 2017, 08:00
De Wet op de Jaarrekening zal ertoe moeten leiden dat bedrijven, ook eenmansbedrijven, transparante financiële verantwoording afleggen aan de overheid en belanghebbenden. De wet is voornamelijk gericht op rechtspersonen van de overheid, zoals parastata...
29 Augustus 2017, 08:00
Het 'gouden duo' Ramon Williams en Albert Arens heeft zondagavond in Theater Thalia een historisch moment beleefd. De eerste acht afgestudeerden van het Surinaams Conservatorium hebben een concert van internationale allure gepresenteerd.
29 Augustus 2017, 08:00
Ei, ei, ei… vakantie is nabij! Nu ook De Nationale Kinderopvang, het parlement, de laatste toetsjes heeft gemaakt, kan de grote vakantie in Suriname echt beginnen. Terwijl de rapporten nog uitgedeeld moeten worden, is zelfs het hoofd van de school, zoa...