Nieuws
28 Augustus 2017, 08:00
Ai Stuart, dank je wel voor de felicitaties hoor. Aangezien ik geen Desi ben, moet ik nu elke avond als een brave man thuis komen bij mijn gezin. Ja Stuart, Rita Chin A Loi, was één van Baas zijn eerste juweeltjes. Die wil natuurlijk met hand en tand h...
28 Augustus 2017, 08:00
Een man die donderdag de ketting van een worstman wegrukte op de kruising van de Kwatta- en Surinder Kanhaiweg heeft daarbij vermoedelijk een steekverwonding opgelopen. Dit meldt de politie zaterdag op haar website.
28 Augustus 2017, 08:00
Op een parkeerplaats in de Nederlandse gemeente Bladel zijn zaterdag in een vrachtwagen elf vluchtelingen uit Irak en Iran ontdekt. Ze zaten tussen de mango's in de laadruimte van een koelwagen.
28 Augustus 2017, 08:00
De muzikant Edgar 'Pandero' Panday is na 22 jaar terug in zijn geboorteland. Hij combineert zijn vakantie met een mediatour. "Want Suriname moet de ontwikkeling van mijn muziek kennen en ook weten dat ik nieuwe muziek heb", zegt de 72-jarige artiest.
28 Augustus 2017, 08:00
De terreurgroep Islamitische Staat heeft zaterdagavond de aanval op militairen vrijdagavond in Brussel, België opgeëist. Dat deed de terreurgroep zoals gebruikelijk via zijn eigen persbureau Amaq.
28 Augustus 2017, 08:00
Met de Indiase lening van US$ 8,64 miljoen zullen drie pompen met aanverwante accessoires en diensten voor het pompgemaal te Wageningen worden gefinancierd. Minister Soeresh Algoe van Landbouw, Veeteelt en Visserij (LVV) zegt dat met de rehabilitatie en aanverwante civieltechnische werken (waaro ...